Bits&Bobs 2.0

donderdag 2 februari 2017

     ~It's like coming home after a long trip, that's what blogging is like. It's like coming home... ~

Hi,
Long time no see!!
Bits&Bobs is eindelijk terug van een hele tijd weg te zijn. Het voorbije jaar was dan ook een rollercoaster van emoties met downs en gelukkig vele ups! 31 maart 2016  is een dag dat, met een litteken, gegrift staat in mijn leven. Een operatief litteken dat me elke dag helpt herinneren aan hoe sterk en gelukkig ik WEL ben. Ook liet de tijd van het thuis zitten tijdens mijn revalidatieperiode  me inzien dat je in het leven even hard moet genieten van de kleine als de grote momenten in 't leven!

9176ce67e661ab62fcb140da854a432b
 
02/02/2017
NEW Blog is born
Bits&Bobs 2.0
 
Bits&Bobs 2.0 zal voortaan je de eenvoud van alles laten zien. Want volgens mij vind je de echte schoonheid van het leven in de kleine dingen. Zoals Bits&Bobs het zou zeggen: "Enjoy the simplicity in life."
 ~Follow your dreams, believe in yourself & don't give up!!~
 
Ook een GOLDEN merci aan Jessica De Block van Antwerp Avenue voor het ontwerpen van het Bits&Bobs-logo!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten